Cîtă dragoste încape într-o telegramă

27215-Couple-Kissing-Drawing

Te-ai gîndit vreodată, Robert, cîtă dragoste încape într-o telegramă?

Păi uite eu, dacă ar fi să-ți trimit toată dragostea mea într-o așa comunicare scurtă, jur că aș intra în panică. N-aș mai ști atunci care cuvinte să aleg așa încît citindul-le, tu să înțelegi de fapt că dincolo de ele tremură afecțiunea născută din străfundul sufletului meu de paparudă. Poate aș scrie că mi-e dor, că te iubesc, că te aștept acasă, sau poate aș scrie ”Așteaptă-mă. Vin în brațele tale.”.
Cum aș putea oare să-ți trimit o teledragoste? Am o droaie de idei însă nici una nu încape într-o telegramă. De-aș putea să-ți scriu acolo bucăți din mine, să-ți trimit cu toată încrederea dermatoglifele buzelor mele fiind ferm convinsă că tu știi ce să faci cu ele. Iar dacă mi-ar mai rămîne spațiu, ți-aș mai nota frumos pe-un colț, albastrul irisului pe care tu atît de mult îl adori. Aș mai vrea de asemeni să-ți dactilografiez pe acel petec de hîrtie, zîmbetul unei dimineți în care eu atît de ingenuu și natural îți miros cămașa.
Și totuși cîtă dragoste încape într-o telegramă? Zic eu că multă, probabil nu toată, însă multă. Norocul meu, că de cînd te iubesc pe tine, Robert, pot să pun toată dragostea într-un singur cuvînt. Am învățat asta de fiecare dată cînd reveneam în brațele tale. Atunci eu mă întorceam defapt Acasă. Iar dacă ar fi să-ți trimit totuși o telegramă, ți-aș scrie în ea un sigur cuvînt. Unicul care se înțelege de la sine și în care eu mi-am dăruit toată ființa. Unicul în care totul nu înseamnă defapt nimic, dacă nu ești tu. E acel cuvînt în care tu și eu ne-am proiectat visele și cărora inevitabil le vom da tot felul de metamorfoze. Pentru că în acel singur cuvînt am să caut mereu să-ți gătesc dragoste și grijă în fiecare dimineță, să-ți port cu tandrețe mirosul la orice ținută și să-mi tatuez fiecare atingere a degetelor tale pe corpul meu. Iar pînă la urmă, acela ar fi locul unde tu, într-un fel cu totul lăuntric, mă săruți apăsat și îmi șoptești că sunt femeia ta.

Te-ai gîndit vreodată, Robert, cîtă dragoste încape într-o telegramă?

Păi uite eu, dacă ar fi să-ți trimit toată dragostea mea într-o așa comunicare scurtă, aș pune-o pe toată într-un singur cuvînt. Acasă.

2 thoughts on “Cîtă dragoste încape într-o telegramă

Leave a Reply

