Paragraf despre dragostea noastră

couple-happy-hot-kiss-Favim.com-1567364

…Ar fi trebuit să mai citesc cărți, să mai răsfoiesc ziare, să te mai las să răsufli tot prin porii mei, desigur. Și ar fi trebuit să te mai las totuși să mai citești cărți, să mai scrii cărți deopotrivă, și de asemeni să mai citești ziare. Iar de te-aș mai lăsa să faci aceste toate, atunci tot împreună aș vrea să le facem. Și n-ar strica, desigur, să mai aruncăm cu priviri și atingeri tandre unul în celălalt, măcar din cînd în cînd, din cinci în cinci minute, zic. Și toate astea pentru că nici eu (cu toate că eram sigură că pot), nu-mi imaginez ce poate face dragostea din om. Știu din cărți că dragostea, pe cît de grandios te înalță, pe atît de molcom te omoară. Insă o să continui să îți vorbesc despre dragostea noastră care nu le face nici pe una, nici pe alta. A noastră are stil, e arogantă și orgolioasă însă în același timp atît de modestă și pudică. Nu poți să-ți dai seama ce o să ne facă peste un minut, peste două. Are secretul ei și asta o face irezistibilă. Și ce-mi place mai mult la ea, iubitule, este că e atît de năbădăioasă și plină de umor, încît îmi dă bătăi de cap. Și numai din cauza ei te iubesc atît de mult și tot din cauza ei mi-s gîndurile la tine chiar de te afli la doi centimetri distanță. O dragostea de asta mi-am dorit din totdeauna și mă simt norocoasă pentru că am găsit-o la tine.

Leave a Reply

