Bibliotecă de amintiri proiectate pe rafturi de iris

tumblr_mv0hwg34rF1rjm4bio1_500

Îmi așez cu grijă degetele pe clapele sufeltului tău, și cu cea mai frumoasă dibăcie le amestec cu alb și negru. Cu alb și negru. Pentru că sufletul tău, atît de drag mie, îl văd ca pe un pian ce are să respire veșnic în ritmul pașilor mei. Și nu m-aș opri niciodată din mers ca nu cumva pianul meu să înceteze a scoate sunete armonioase de alb și negru. Te văd în raze orbitoare de soare cu rouă cum cobori din munții tăi de dafin și-ți strecori plin de pudoare ochii în ochii mei. Așa te văd, iubitule. Cu o acuitate vizuală și auditivă de care nu știam că sunt înzestrată. Eu simt și sunt sigură că și tu simți cum din noi se înalță insistent vapori de drăgosteală. Căci felul cum îmi săruți tu privirile și îmi mîngîi vocea, dragoste, duce la împlinirea tuturor aspirațiilor spiritului și trupului meu plin de vlagă.

Din biblioteca noastră mică de amintiri proiectate pe iris, nu o singură dată am citit și recitit cărți, am scris și rescris cărți, ba chiar am copertat cărți ale căror file le vom atașa una cîte una în intervalele dintre răsărituri.

N-am încetat niciodată să cred că dragostea noastră ar fi fost alta dacă ne-am fi întîlnit mai devreme sau dacă asta s-ar fi întîmplat mai tîrziu, sau dacă nu s-ar fi întîmplat, și alte feluri de ”dacă”, însă ce am încetat să cred e că dragostea noastră nu e o oarecare dragoste. Am alfat deci, că ea vorbește altă limbă și gesticulează altfel decît celelalte. Iar ea, dragostea noatră, e nebună. Și nu pentru că adoră să scrie versuri albe pe nisipurile de pe litoral, ci pentru că nu știe limite. Nebuna asta, Robert, nu știe de margini, nu. Tot ce știe ea e să sară din sufletul meu în al tău și invers, să ne lege cu săruturi, să ne facă să înnebunim la rîndul nostru. Asta ador eu la dragostea noastră.

Leave a Reply

