Îți vorbesc despre dragoste ca despre un liman de vise

black-and-white-boy-couple-girl-favim-com-2088666

Îți vorbesc despre dragoste

Ca despre un liman de vise

Cînd îmi sculptezi privirile în lemn

Iar în păr îmi împletești abise

Îți vorbesc despre dragoste

Ca despre lună și stele

Cînd îmi scalzi cu roua dimineții infinitele himere

Iar în umbrele trupului îmi ascuzi…

Tăcere.

Îți vorbescdespre dragoste

Ca despre ape

Cînd îmi dezlegi genunchii

Și-mi trasezi pe trup șoapte

Îți vorbesc despre dragoste

Ca despre tine

Cînd în șiruri de dorințe

Te ascunzi în mine

Îți vorbesc despre dragoste

Ca despre noi

Cînd prin lume, prin univers

Subînțeleg doar doi.

Leave a Reply

