Cînd mi-e sufletul vîrf de peniță

tumblr_me9k19xZ2Y1r8ebj7o1_500

Încă îmi caut cuvintele prin sertarele de argint ale dragostei. Mi-s zilele lipsă în calendar, iar din timp nu s-a ales decît un pumn de nisip într-o clepsidră. Am încercat să-ți zic adeneaori că lipsa ta e deopotrivă cu unda de șoc a unei arme nucleare, iar dorul ce ți-l port mi-e sentință citită zilnic pînă în clipa cînd o să te întîlnesc din nou. Vreau să știi, iubite, că am să caut mereu să-ți gătesc dragoste și grijă în fiecare dimineță, am să-ți port cu tandrețe mirosul la orice ținută, o să-mi tatuez fiecare atingere a degetelor tale pe corpul meu, o să te respir pînă în cele mai înfundate colțuri ale alveolelor mele, atît de dornice de tine. Te iubesc atît de mult, Robert, încît nici zece vieți nu mi-ar fi de-ajuns să îți arăt că de fapt dragostea dintre noi cuprinde mai mult decît pot vedea ochii, mai mult decăt poate atinge mîna, mai mult decît conștiința nostră poate cuceri. Și nu știu dacă ți-am zis vreodată, iubite, dar m-am îndrăgostit ca o copilă de tine cînd pentru prima dată ți-am citit în ochi dragostea pe care o poate concepe vreodată un bărbat pentru o femeie. Și n-am să uit nicicînd, nu, cum îmi trezești simțurile cele mai pudice în fiecare dimineață, cum mă săruți apăsat și îmi șoptești că sunt femeia ta.

În tine, Robert, am găsit bărbatul pe care îmi doresc să-l țin de mînă, pe-a cărui piept vreau să adorm, în a cărui brațe vreau să mă abandonez, cu ale cărui săruturi vreau să mă hrănesc și a cărui nume vreau să-l port.

Ești țesutul viu al creativității mele interioare. Ești pînă la ultima respirație, cel ce-mi inundă gîndurile. Iar înainte de a-ți lăsa drept amintiri părți din mine, vreau să știi că tu îmi împrospătezi diminețile cu zîmbetul tău, îmi crești flori la fereastră, îmi înflorești privirile mele albastre, mă parfumezi cu arome de coji de portocală, mă faci să fiu femeia ta, iar eu abia aștept să-ți colorez iernile, să te sorb ca pe-un elixir, să mă sclad cu tine, să-mi mîngîi gîndurile și răsuflarea cu tine, să îmi adormi în bațe și să știu că lumea asta constă din noi.

Leave a Reply

