Asemeni unui zmeu de hîrtie mă porți

6c2a811b9282d99eb0f146355d0db73a

Încă pe vremea cînd gîndul îmi era vîntul, iar sufletul o insulă virgină și nu știam arhitectura scrisului, am dus cu sine presimțămîntul că undeva în lume este un cîmp nemărginit de maci. Și-am purtat în pumn mereu dorința de-a alerga cu soarele în păr și cu dragostea în piept prin acest cîmp închipuit.

Acum, cînd am aflat structura, nu neapărat armonioasă a unei vieți de om, cînd m-am legat și dezlegat la ochi cu pudoare de fiecare data cînd te iubeam, cînd te-am lăsat și așteptat totodată să pășești în viața mea, dragoste, țin să-ți mărturisesc un lucru: Tu ești cel care asemeni unui zmeu de hîrtie mă poartă pe cîmpuri nemărginite de maci roșii. Mă ții strîns de mînă și îmi iubești bucățică cu bucățică ființa. Și numai din cauza ta, dragoste, se-ntîmplă veri și primăveri în viața mea, și tot din cauza ta, dragoste, mi-s privirile mai albastre, zîmbetul mai viu și fericirea mai multă. Vreau să știi că timpul uită să se scurgă, iar Pămîntul renunță să se mai rotească cînd brațele noastre se încurcă între ele iar trupurile își fac schimb de mirosuri. Și toate acestea pentru a stoca dragostea noastră ca pe-un proces complex indispensabil pentru existență.

De cînd te iubesc pe tine, Robert, și de cînd mi-am aflat fericirea în ochii și zîmbetul tău, cred cu desăvîrșire că dragostea mai există și înafara cărților și filmelor. De asemeni, iubitul meu, de cînd te iubesc, simt fericirea de zece ori mai puternică, de parcă tu ai fi multiplicatorul meu de simțuri și emoții. Îți ador privirile și dezmierdările, atingerile și îmbrățisările, săruturile și instincturile, mirosul și ticurile, amiezile și răsfățurile, dorurile și nopțile, gustul și stările, cuvintele și tăcerile. Tot ce ești tu mi-e aer și apă, mi-e lumină și credință.Te iubesc pentru totdeauna, iar tu știi foarte bine că asta înseamnă dincolo de existența lumii, dincolo de eclipsele de soare, dincolo de vid.

Leave a Reply

