Flori din hîrtie creponată

11667934_10207769761020948_1240825758_n

E un început de iulie ploios iar eu abia aștept să vină vara. Mi-e sufletul plin de tine și gîndurile fug în august. Fug  în vara noastră. Nu știu cum a început totul, dar probabil asta e și esența povestei noastre de dragoste. Dacă ai mai citit încă o dată primele două rînduri, înseamnă că n-ai nici cea mai vagă idee despre ce vorbesc, pentru că și eu abia de-mi deslușesc milioanele de gînduri și idei ce vin direcția nord-vest. Cred că vroiam să zic că așa cum s-a întîmplat cu noi se întîmplă o dată la o mie cinci ani. Habar nu am cum o să încep să povestesc despre noi copiilor și nepoților. N-am să încep cu prima noastră întîlnire, nu, n-am cum. Noi ne-am întîlnim de multe ori înaintea primei noastre întîlniri. Și-apoi e prea banal. Ce se petrece între noi e mult prea departe de ordinarul zilei de azi.

Am observant că florile creponate înfloresc atunci cînd deja zilele devin mai lungi și nopțile tot mai scurte încît ne grăbesc să aburim printre cearșafuri ca să nu ne prindă soarele obraznic și dimineața băgăcioasă în treburile noastre. Și mă gîndeam eu azi, oare de unde au florile astea atîta magie încît să mă lege la ochi și să mă motiveze să te caut prin syllabus-ul meu zi de zi?! Se vede că conexiunea asta reciprocă care în același timp leagă kilometru cu kilometru într-un lanț stropit cu dorință și aspirație spre a ne da întîlnire, dă gust zilelor de iulie mai mult decît pînă acum. Probabil o fi vorba și de vară precum și de imbatabila forță de atracție între noi, care ne ademenește spiritile  într-un dans oriental.

Îmi croiesc rochii de dragoste, de fericire, de împliniri, de zîmbete, așa ca să am ce îmbrăca la fiecare sezon. Cînd mi-e frig mă învelesc cu cuvintele tale, iar cînd mi-e prea cald, arunc totul de pe mine ca o nebună și te îmbrățișez sălbatic. Țin să-ți spun că nu vreau să te obișnuiești cu mine. Vreau să fiu srăina pe care o iubești la superlativ și care nu-ți iese din minte nici cu forța. Știi ce zic?

Leave a Reply

