Mesaj lui Robert din viața mea de libelulă

tumblr_m9m73awsDY1qzwoooo1_500

Dragostea mea, în cea mai bună zi din viața ta, vreau să-ți dăruiesc picătură cu picătură din sufletul meu, și te rog să mă lași să-ți parfumez cu tandrețe și gingășie diminețile. Ți-am croit aici o cămașă de vise și aspirații, de dragoste necondiționată și năzuință trupească și vreau să o îmbraci și să o porți oricînd vrei tu să știi de mine. Și mai vreau și perseverez cu toată ființa să fii fericit și plin de viață, nebun și romantic așa cum te cunosc eu. Să nu-ți pierzi niciodată abilitățile de a iubi o femeie așa cum știi tu mai bine, pentru că anume așa poți face fericită o femeie. Nu glumesc, nu, nu! Și să știi că chiar dacă ne despart acum mii de kilometri, eu mă gîndesc la tine și te ador cum n-am facut-o anterior în viața mea de libelulă.

Leave a Reply

