Ține minte vara asta ca pe-un hit al tinereții, ca pe-o răscruce de drumuri!

994618_541805069201275_1660009328_n

Țin minte vara asta ca pe-o vară pe care am trăit-o doar o dată. Anul ăsta vara mea a fost August. Pe Iunie l-am dăruit cu desăvîrșire facultății, iar împreună cu Iulie am făcut stagiul prin spitale. August mi-a fost cel mai fidel. Ma iubit și răsfățat cu evenimente unice, piscine, festivaluri, ieșiri cu prietenii, un bronz mai mult sau mai puțin uniform și un pumn de pistrui pe care mi i-a așezat haotic pe față ca un labirint de povești pentru ochii verzi-albăstrui. Augustul mi-a dăruit Gustarul – un festival pe care îl aștept cu sufletul la gură în fiecare vară, un festival care îmi taie respirația și mă face mai naționalistă ca oricînd chiar din prima zi de vînzare a biletelor. Cu toate că sunt al doilea an la Gustar, acesta continue să mă uimească și să mă surprindă cu noi idei, oameni frumoși, tradiții și muzică bună. De cîte ori mă pomenesc la asemenea festivaluri, de-atîtea ori îmi zic că Moldova nostră e o țară pe  cît de mică, pe-atît de frumoasă, creativă, ospitalieră, generoasă și din ce în ce mai zîmbăreață.

Am colectat un car de emoții de-a lungul pregătirilor pentru festival, care încep minimum cu o săptămînă înaine de eveniment și l-am răsturnat la Orheiul Vechi în cele trei zile de Gustar. “Bine ați venit la Gustar!”, mi s-a zis la poarta Gustarului. Ei bine, din momentul acela am înțeles că anul ăsta Gustarul va fi special, după cum ne-au și promis oraganizatorii. Așa și a fost! TREI zile de Gustar, muzică pentru toți și pe toate gusturile, mîncare tradițională, vin, distracții, excursii, iarmaroc, master class-uri, wi-fi, multe multe ii și pălării, elemente etno și tricolorul, chitări, lume adunată la foc, grătar, cîntece și voie bună sunt doar cîteva cuvinte pe care le-aș atașa Gustarului. Restul și multe altele le poți și trebuie să le guști de sine stătător fiind prezent acolo – în vale, pe malul Răutului, în Orheiul Vechi.

Leave a Reply

