Sunt FERICITĂ și restul…

Imagine

Știu că am lipsit mult și că pe lîngă toate aceste nu ți-am dat de știre măcar, dragule amic. Dar știi tu, dacă nu spui lucrurilor pe nume o perioadă, acestea capătă un zel ce arde în flacăra zecilor de cuvinte rostite pe minut cînd ne dăm din nou întîlnire. Abia aștept să te revăd, să-ți povestesc pe îndelete cum mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanță de pînă acum, cum am scris pe plajă, pe tulpina unui bambus, pe oglinda transpirată din baie, pe retina unei perechi de ochi care și acum mă urmăresc de la distanță, că SUNT FERICITĂ! Să mă fi auzit cum strigam în plină ziuă că sunt fericită, pe străzile orașului a cărui nume înseamnă ”căldură”. În sfîrșit sunt fericită.

O să scriu mai tîrziu confesiuni pe petalele unei orhidei și o să le așez frumos printre paginile a zece cărți. Cu ele o să înceapă biblioteca noastră. O să tipărim cărți cu petale de orhidei printre pagini și o să le așezăm atent pe rafturile bibliotecii. O să le recitim apoi peste ani ca doi amnezici înnebuniți de propriul lor extaz.

Mereu am crezut în valoarea lucrurilor simple, în puterea și intensitatea lor. Să fie petalele de orhideie unul din miile de lucruri simple procreate de noi, între noi, despre noi, pentru noi și în noi. Să se compună realitatea doar din visurile noastre. Să mergem împreună pe aceeși parte a drumului. Să știu că-mi ești amic, coleg, iubit, amant și soț. Să tipărim cărți ținîndu-ne de mînă. Să mă obișnuiesc paradoxal cu tine. Să vrem să mai trăim o viață alături. Să uităm de existența pronumelui posesiv ”al meu”, ”al tău” și să-l adorăm pe ”al nostru”, petru că timpul trece în favoarea noastră iar eu știu că lucrurile au să se întîmple altfel.

Leave a Reply

