Pentru tine, despre tine, înăutrul meu

Imagine

Îmbrăcată ca o paparudă calc peste așternuturile albe și aduc noaptea cu tine la braț. Tălpile umede pe scînduri lasă urme și creează concepții despre cum se face dragostea cu ochii închiși. Îmi încingi mijlocul cu mîinile tale și ne modelăm reciproc din lutul adunat de acum patru ani. Cred pe deplin în puterea lunii pline și gemetelor plăcerii trupești. Și mai știu că efelinele ce mi le săruți în fiecare dimineață sunt explicația începutului unei zile perfecte. A da, și zilele cînd ne cuprinde răul de mișcare – motiv serios pentru a lua un interval de liniște între două perioade de activitate intensă, sunt zilele cu semnătura noastră în colțul drept de jos al paginii. Stai aici lîngă mine pînă cînd termin de scris pe alt cemtimetru patrat de piele istorii pe care le vom citi utopic mai apoi. Împletește-mi o coroană de flori, așează-mi-o pe cap, sărută-mă pe frunte și spune-mi că suntem eminamente unul pentru altul. Eu o să te primblu prin lumea mea ținîndu-te strîns de mînă. O să desenăm unul altuia pe față linii ale timpul și o să concepem bucăți din viața noastră. Căci după cum mai spuneam, frumosul stă în noi, iar cînd scriu, gîndurile nasc cuvinte aievea pentru tine, despre tine, înăutrul meu.

2 thoughts on “Pentru tine, despre tine, înăutrul meu

Leave a Reply

