Lucrurile se aranjează în favoarea primăverii

1122013035620sd

Dintre toate zilele ce mi s-au strecurat printre degete ca firele de nisip, numai aceasta ma adus față în față cu mine.

Azi nu mi-am putut controla gîndurile, ordona emoțiile și stăpîni privirile. Te-am observat citind cu entuziasm în cărțile viitorului, după atîtea zile cînd ochii mei se obișnuiseră cu absența ta acolo. Nu știu ce vînt te-a adus și pe ce valuri ai cutreierat înainte, dar nici nu vreau să știu. Momentul ăsta contează într-atît, că dacă ar fi să fug pe-o clipă înafara cîmpului pe care-l creezi aici lîngă masa mea de scris, te-aș pierde din motive pe care doar conștientul le pricepe, pe cînd spiritul refuză să le afle. Pășim pe drumuri paralele, iar picăturile de acid citric ce mi le picuri pe buze sunt mai dulci decît mierea.

Pentru că vezi tu, piesă cu piesă, lucrurile se aranjează în favoarea primăverii. Deci, sunt mai mult decît sigură că în lupta dintre tînăra cea inocentă cu flori în păru-i sclipitor și mătăsos și cotoroanța iarnă, învingătoare va ieși primăvara. Să vezi cîte mîini împletite va presăra ea prin parcuri, cîte cuvinte de dragoste va strecura pe buzele a mii de îndrăgostiți și cîte șoapte fierbinți va împărți la pachet peste cearșafuri în timp ce liniștit și molcom mugurii vor naște flori și frunzulițe.

Leave a Reply

