Fragment nocturn

Imagine

Ești țesutul viu al creativității mele interioare. Ești pînă la ultima respirație, cel ce-mi inundă gîndurile. Iar înainte de a-ți lăsa drept amintiri părți din mine, gîndește-te că lumea-i mică iar noi suntem nisipul din clepsidra de după oglindă. Gîndește-te la fel de mult ca mine! Acum că știi că iarna și vara nu se întîlnesc niciodată, lasă-mă să-ți destăinui că ploaia nu a mers niciodată contra vîntului iar în timp ce tu dormi eu desenez ziua de mîine.

5 thoughts on “Fragment nocturn

  1. ce mărturisire erotică…care exprimă că timpul e ireversibil și că oamenii ar trebui să acționeze, să se iubească și să se bucure de fiecare clipă… frumos, mi-a plăcut.

    Like

Leave a Reply

