Contact vehement cu noaptea

Imagine

Miros de citrice în tandem cu noaptea din odaia mea. M-am acoperit cu brațele tale de oțel inoxidabil. Mi-e pielea de găină și buzele în tremor. Noaptea s-a mutat în cameră intenționat cînd ți-a auzit pașii cadențați pe scări iar becul s-a spart imediat cum am vrut să aprind lumina. Cu siguranță asta nu e o simplă întîmplare. Se prevestește o noapte lungă și de o coloristică dominantă a două corpuri asimetrice. Simți și tu același lucru, deaceea îți alungi gîndurile departe de odaia mea nocturnă. Îți observ tenul arămiu de nuanțarea căruia s-a ocupat cu grijă focul din cămin, și citesc din ochii tăi cum că ar mai exista un alt cosmos. Eu aproape că nu realizez că tu deja povestești cum el s-a născut odată cu întîlnirea noastră acolo, pe terasa din Bari. Îmi zici cum în noaptea aceea de pe doisprezece spre treisprezece iulie,litoralul era scăldat în valuri liniștite și mîngîiat de un vînt cald de vară. Priveai spre cerul înstelat și îți purtai privirile după ficare stea căzătoare. Am zîmbit cînd mi-ai zis că într-un moment ai observant deodată doi aștri căzînd sincron în direcții opuse și nu știai pe care    să-l privești. Îmi pari atît de ingenuu cînd îmi povestești despre gîndurile tale nevinovate. Îmi ești atît de scump în brațele-mi de ceară…

 

Leave a Reply

