Un februarie scurt

Imagine

Cînd am în față un februarie scurt, încerc să fac tot atîtea cît aș face într-un iulie arid și nimicitor de deshidratant. Ieri am scris pe zăpadă ”Te aștept” sperînd că în iulie o să scriu pe nisipul de pe plajă ”Te iubesc”. O să treacă ceva timp pînă atunci. Soarele o să răsară incandescent și luminos pe zi ce trece tot mai devreme, grăbind parcă întîlnirea noastră. Visele o să fie din ce în ce mai scurte și mai puține. Zilele o să adune pe alei și prin parcuri cupluri, femei tandre și emoții în tendințe primăvăratice. Iar în ciuda la toate aceste, să știi că pînă atunci nu ai voie să mă cauți prin paginile cărții pe care o citești de acum două zile, ci să mă studiezi și descifrezi de unul singur cu propriile-ți brațe și buze. Să nu privești fugar printre sutele de oameni din stradă, ci să sapi adînc în privirile lor, să coși pentru fiecare o poveste pe care să o așterni pe foaie în nopțile nedorminde. Să nu-ți țintești ochii spre geam clipe neîntrerupte, să nu-ți ascunzi chipul tău lunatic în palme și să zaci, ci să-mi vii în brațe asemeni unui nou născut înfometat. O să-ți dăruiesc atunci părți din mine și o să-ți cuprind chipul în palme, scăldîndu-mă între timp în albastrul ochilor tăi.

Leave a Reply

