”Tu sună-mă mai des cînd știi că dorm!”

Image

Mă cucerești. Îmi împrospătezi diminețile cu zîmbetul tău, îmi crești flori la fereastră, îmi înflorești privirile mele albastre, mă parfumezi cu arome de coji de portocală și în ciuda la toate aceste, îndrăznești să mi te arăți în gînduri în noaptea asta scurtă de 31 decembrie sau fie dimineața lui 1 ianuarie. Un nou an, noi noi… Să știi că mă bucur! Mă bucur că hoinărești ștrengar prin mintea mea în zilele astea libere, fără zăpadă. Mă fericesc acum cu prezența ta acolo unde doar unii pot ajunge. Și da, să fie secretul nostru, secretul ăla din primul sertar, proaspăt scris pe-o foaie nouă, defapt prima foaie din calendarul lui 2014: că am respirat profund ambii pînă la oprirea bătăilor inimii și ne-am simțit preț de cîteva secunde în unul și același fel numai că-n locuri diferite. Locuri unite pe linie dreaptă de sute de kilometri de cale ferată. Să știi că mă găsești mereu în aceeași sală de lectură despre care îți povestesc zilnic. Mă găsești acolo în caz că vii în taină în vizită și nu mă găsești acasă. Să nu-mi lași numărul de telefon, că n-am să te sun. N-am să merg pe aceeași parte a drumului pe care mergi și tu. N-am să merg pe acolo cînd tu mă cauți. O să mă joc așa cu tine. O să te las să mă cauți neîncetat, iar cînd te vei plictisi o să apar neașteptat în fața ta asemeni soarelui orbitor în diminețile cu somn dulce. Abia aștept să-ți colorez iernile, să te sorb ca pe-un elixir, să mă sclad cu tine, să-mi mîngîi gîndurile și răsuflarea cu tine, să îmi adormi în bațe și să știu că lumea asta constă din noi. Ador cînd îmi spui că-ți place vocea mea somnoroasă. De asta îmi zic uneori ”Tu sună-mă mai des cînd știi că dorm!”

Leave a Reply

