I am mine

Image

O să bată ceasul miezul nopții, o să bată ceasul zori de ziuă, o să bată ceasul și o să uităm reciproc despre întîlnirile noastre secrete. Asemeni unei Aurore Boreale o să strălucească pe cer spiritele noastre două cîte două. Da! Două cîte două, pentru că am înmulțit în minte aceste întîlniri și le-am pus în categoria visurilor neîmplinite. De acum în colo punctele mele turistice vor fi doar acele cu munți, cu escaladări, cu vîrfuri la mii de metri. Acolo unde poți să te scalzi în zăpadă cînd la poale arșița seacă pămîntul, cînd ariditatea minților noastre concepe două liniști. Cînd luăm ambii cîte o doză de strabism, privirile noastre încrucișîndu-se într-un singur punct preț de cîteva secunde, ca mai apoi să se orienteze subit spre orizont. Tu o să continui să mergi spre indefinitul tău orizont, acolo unde dependența nu naște altă dependență. Iar eu cu spirit de sibilă o să-mi scriu liber cu penița testamentul dorințelor mele juvenile în privința existenței tale. Promit să chibzuiesc fiecare cuvînt scriptic, dar nu promit să nu ascult de duhul interior al aspirațiilor și doleanțelor proprii. O să fiu egoistă pe alocuri, să știi! O să fiu! Pentru că nimeni încă nu a sancționat egoismul din vise.

Leave a Reply

