Intersecții scurte

Image

Am cîteva zile de cînd tot dau peste oameni pe care i-am cunoscut cîndva și cu care dacă ne-am întîlni pe stradă întîmplător, ne-am uita straniu unii la alții de parcă ne vedem pentru prima oară, sau nu ne-am uita de loc unul în dreptul celuilalt.  Așa se întîmpla. Cel puțin cu mine. Probabil din cauza că nu ne-am atașat prea mult unii de alții sau nu ne-am prețuit destul, sau nu am fost pur și simplu destinați pentru a fi prieteni simpli măcar. Dar cel mai frumos lucru în aceste situații mă bucură, pentru că mereu cînd revăd acești oameni îi văd fericiți și mulțumiți de ceea ce au în prezent. De parcă și-au gasit cu adevarat rostul în viață și uite, uite vor coti pe un alt drum al soartei lor. Pe unul plin de fericire și dragoste. Mă bucur pentru ei. E ca și cum eu am fost punctul genezei fericirii lor, ca și cum eu am fost acel distribuitor de clipe unice, speciale din viața lor. Nu că m-aș deifica într-un fel sau altul, dar așa simt eu. Și aș fi vrut să simtă cineva la fel despre mine. 

Leave a Reply

