Secrete din primul sertar

Image

Ieri mi-ai trasat pe retină rînduri. Rînduri de cuvinte delicioase venite în tandem cu sunetele scoase de corzile metalice ale pianului.  Clapele se topeau sub degetele tale asemeni  celor doua forțele primordiale și complementare ce compun universul și toate componentele acestuia. Mi-ai lăsat mîinile în tremor și inima în tahicardii după ce mi-ai spus că dragostea necondiționată se naște în nopțile cu Lună din iernile reci. De aici am înțeles că iarna ar putea fi anotimul meu preferat și din alte motive…

Îmi clocotesc în circumvoluțiuni gînduri despre cum ar fi fost și cum ar putea fi dacă ne-am fi dat întîlnire atunci cînd fulgii cad peste vîrfurile Alpilor. Acesta pentru noi ar fi probabil exilul etern al unui singur anotimp. Anume atunci aș vrea să am doar prezent, să uit că am trecut. Să las în fiecare zi aceeași energie să se manifeste cum are ea chef, să mă las condusă de ea, fiind ferm convinsă că locul de intersecție al tuturor rolurilor versatile ale acestei energii se află în ochii tăi.

Tu, Zenit al tuturor experiențelor contemplației estetice, tu, cel care mă alinți cu mirul simțurilor divine, lasă-mă să-ți ghidez căile spre Aleph-ul nostru  – punctul unde spațiul și timpul sunt mereu prezente și veșnice. 

Leave a Reply

