Mi-e frică

Imagine

Întîlnesc oameni în care găsesc un luciu al inteligenței acumulate prin muncă silnică, dorință și pură experiență. În asemenea momente îi sorb din priviri ca pe o ultimă picătură de suc ramas pe fundul paharului. Le repet în gînd fiecare cuvînt rostit de parcă asta mi-ar oferi cu desăvîrșire părți din lumea lor. Aș spune că-i consum prin admirații chiar, îi metahirisesc într-un sens bun al cuvîntului. Aș putea să epuizez cu ei diverse subiecte și să nu mă satur ai asculta. Rămîn mai mereu cu impresii și energii pozitive. Des ajung la idei că confortul stabilit între noi spune ceva și despre mine. Dar mi-e frică. Și unii știu de ce. Probabil pentru că se simt la fel sau pur și simplu că pot citi printre rînduri.

Mă leg aproape involuntar de el. 

 

Leave a Reply

