SALE OUT!

sale-out-decal-7286812

 

Deoarece în nopțile de vară somnul uită să-și facă prezeța la timp sau pur și simplu nu se grăbește să vină (vezi tu, cred că a realizat că n-avem încotro și că trebuie să-l așteptăm și acum se dă mare. Are mîndrie.), gîndurile cîștigă în timp și năvălesc obraznic prin toate căile posibile ale circumvoluțiunilor mele. Țin să menționez că am multe la vîrsta mea. Nu, nu am iz de narcisist (cel puțin nu acum). Și asta e de bine. Pur și simplu încerc să dau undă verde primei mele colecție de gînduri vară-toamnă-iarnă-primăvară 2013-2014.

**Atenție aici! Avem lichidare de stoc pentru gama de idei din vara asta. Vă puteți prezenta de bunăvoie și nesiliți de nimeni de luni pînă luni, zilnic, saptămînal sau de cel puțin 2 ori în zi cu buletinul de identitate (pentru siguranță) la e-M shop, pentru a beneficia de senzaționala colecție de gînduri de vară.

Atît cu prima colecție/gamă de gînduri, whatever. Cel puțin eu spun STOP lor și o să unesc mai departe cuvintele între ele, lăsîndu-le doar un mic spațiu marcat de către cea mai mare tastă de pe keyboard*ul meu, și al tău, cred, și o să-ți povestesc despre acele lucruri pentru care am deschis din nou ecranul ăsta de 0 și 1 după vreo 10 minute de la ultimul Turning off.

Oamenii sunt diferiți, deci. Eventual nu-i putem evalua în egală măsură pe toți. Precum nu-i  putem urca pe cele trei locuri premiante pe toți participanții unui concurs. Iar în capsula vieții noastre trăim noi și încă vreo cîțiva de-ai noștri. La drept vorbind, sunt persoane care au tangențe cu propriul EU. Aceste „binding  rings”, să le zic așa, sunt într-un fel sau altul punctul în care energiile noastre își mixează intensitățile.

Astăzi m-am simțit penibil. Senzația aproape identică momentului cînd o cantitate considerabilă de vopsea galbenă cade peste tine în momentul cînd deschizi ușa și primul lucru la care te gîndești în momentul dat e: „Cine și De ce?!”. Mi-a luat ceva timp pînă am redeschis ușa inimii mele după un timp destul de îndelungat. Avea lacătul ruginit și în ciuda siguranței acestuia mai era și bătută în ținte, de parcă rolul principal al trecutului era să înghețe orice tip de sentimente prezente sau viitoare posibile. Stăteam așa în fața ușii inimii mele cu o cheie în mînă pe care idee n-am cum am căpătat-o. Cred că mi-a înmînat-o frumos și cu șarm acel trecător a cărui năsuc o să-l țin minte încă cîteva vieți.

Leave a Reply

