Ține-mă de mînă!

1240603_10153273316235298_1904991065_n

Deoarece dragostea vine și pleacă imperceptibil, deoarece emoțiilor nu le poți spune pe nume, deoarece forța simțurilor stă în abureala straturilor conștiinței și dorinței reciproce, deoarece cuiva îi este dat să treacă prin tine și să lase urme, deoarece eu sînt, deoarece tu ești…
Mi se-ntîmplă. Și nu e prima oară cînd gînduri mutilate mi se strecoară printre gene, curg șiroaie fără nici un motiv. Cînd ansamblarea a două ingrediente în componența unui antidot este strict necesară pentru ca acesta să-și manifeste efectul, cînd mii de impulsuri se transmit continuu într-un singur punct spre realizarea unei singure reacții-răspuns. Toate astea se-ntîmplă înțelegi?! Și lucrurile care mă fac fericită sunt exclusiv cele pe care mi le doresc enorm. Iar de-ar fi să ne-ntîlnim iar în același loc simpatetic, cred, am trece prin fiecare etapă a efectelor imediate și întîrziate asemeni unei explozii nucleare.
Leagă-mă de tine cu încredere, ispite, dăruință de sine, chinuri arzătoare în miez de noapte. Presoară-mi calea cu pulberi de iubire și umple-o de parfumul tău. Ține-mă de mînă…!

Leave a Reply

